Etiketler

, , , , , , , , , ,

IMG_0661

OKU!!! Okuyunuz lütfen!!! Okumayı ihmal etmeyiniz!!! Okumaktan vazgeçmeyin!!!

Okuyun arkadaşlar, okuyun. Vaktiniz varsa okuyun, yoksa vakit ayırıp da okuyun, sizi açacak, size yeni birşeyler katacak, sizi bilgilendirecek, ilgilendirecek, size uzak, size yakın, size yenilikler katacak, sizi etkileyecek, heyecanlandıracak, hatta belki kızdıracak, zihninizi, gönlünüzü açacak kitaplar okuyun….Önyargısız okuyun, kolaya kaçmayın, daha zor, daha edebi hatta daha felsefi şeyler okuyun, beyninizi yoğurun, tembel olmayın, okuyun! Kelimeleri sevin, düşünceleri, ifade biçimlerini, insanları, hayatları, hikayeleri sevin, merak edin de okuyun! Okuyun arkadaşlar korkmayın okuyun, okumak güzel şey 🙂 Şimdi gelsin son tatilde okunan ve mutlak tavsiye edilen kitap: 

“Varolmanın Dayanılmaz Hafifliği” : Bir filmi çekildi, erotik diye pek konuşuldu, aman da seks kokuyo diye pek gereksiz zihinler tarafından haldır haldır izlendi ama kitap aslen felsefi roman diye geçer. Varoluşçuluk okuyanlar, sevenler daha iyi bilir, Kundera’nın felsefi bakış açısı ile dilinin üstünlüğü bu kitapta bir şaheser şeklinde bize dönüyor.

Aklınızı seksle bozmayın, olayın ana fikri de bu değil zaten. Kitap muhteşem, muhteşeme gel okuyucu 🙂

IMG_0659 IMG_0656 Shit olayı bence de çok önemli bir olay: IMG_0655 Human life occurs only once, insan hayata bir kez geliyor değil mi?IMG_0653 IMG_0652 ES MUSS SEIN:IMG_0651I want my grave to be under a lemon tree !

IMG_0646 IMG_0622 IMG_0617 Necessity, Weight and Value :IMG_0616

Filmini boşverin, Milan Kundera’da hiç sevmemiş zaten ortaya çıkan filmi. Siz yine gidip kitabını alın da okuyun.

Reklamlar