Etiketler

, , , , , ,

pin 36

Bugün 36 yaşındayım.Günümü aldım, 35’ten sıramı saldım tam gaz devam ediyorum. Ben yaş almayı seviyorum, yaşlanmak, yaş almak, yaşamdan dolu dolu zevk almak aslında. Her sene tekrar dönüp geriye bakıyorum, yaşadığım her şey için ne kadar memnun olduğumu anlıyorum, hepsi çok güzeldi. Sonra bugünüme bakıyorum geçmişten bugüne ne çok şey getirebilmişim benimle beraber; şanslıyım diyorum dua ediyorum. Geri de bıraktıklarımı da sevgiyle anıyorum.

Ve her sene bir kez daha gelecek için sil baştan çocuk gibi heyecanlanıyorum.
Her sene yaş aldığım gün, yaşadığımı en çok hissettiğim gün oluyor çünkü adına arkadaş denen tüm o güzel insanlar beni bir gün boyunca sarıp sarmalayıp şımartıyorlar. Onlar olmasaydı zaten hayat da pek sıkıcı olurdu diyorum.

Sevgiyi paylaşmak kadar güzel başka bir şey olamaz; elle tutulmaz, bazen gözle görülmez, bazen yeterince gösterilmez, mesafe tanımaz, kin tutmaz, insanın aklı almaz gönlü çeker işte!

Dilerim ki mutluluk mutluluğu, sevgi sevgiyi getirsin, çoğalsın çoğalsın hepimizi sarsın. Her sene yeniden yaş alalım ama içimiz hep çocuk kalsın 🙂

