Etiketler

, , , ,

Sadece bu an için var olmaya değer

Hayatı anlayamadan da yaşamak

Amacı belirleyemeden de çabalamak mümkünmüş

Değermiş sadece bu anlar için yüreği beslemeye

Mutlulukmuş bu anların her biri

Bütününde sürmese de sonsuza dek hiçbir şey

Sonsuza dek sürmez hayat da

Nar taneleri gibi yedikçe bu anları

İçimde açan nar ağacı misali tatlı bana hayat

Ama yine de endişelerim yok mu?

Derin nefeslerim

Karnımda sıkışmalar

Kafama takılan ayrıntılar

Yok mu sanki kendi kendime sıkıntı etmelerim?

Hepsi bana dair, hepsi hayata dair.

Yaş mı ilerledikçe

Yoksa yaşanmışlıklar mı arttıkça geliyor insan bu noktaya

Bir kayanın üstünden sessizlikle dolmuş kulaklarım

Engin denizlere yüzdürürüm içimi sanki.

Sular soğuk, sular sonsuz, sular gökyüzünden daha derin mavi.

Kadın olmak mı bunu daha yoğun kılan

Yoksa kadınlığına verip yoğurmak mı kolay

Zor olanla uğraşmak mı vakit fazlalığından?

Gerçek yüreğimde ise

Aşk, dostluk yüreğimde yeşermişse

Beslemişsem bunca sene

O zaman neden endişe ederim?

Zaman zaman rüyalarımda olduğu gibi

Göklere havalanır küçük bedenim

Yüreğim kanat çırpar soluksuz kalana dek

Uçmak mı bu kadar güzel olan

Yoksa ağırlığımdan kurtulmak mı?

Nasıl bir mutluluk böyle can acıtırcasına sıkıştırır beni?

Her duygu zıttıyla var oluyormuş gerçekten.

İçimden çıkmayı bekleyen şey ne?

Nasıl açabilirim ona yolları?

Çok okudum, çok düşündüm, çok konuştum

Ama bulamadım henüz cevabı.

Bekliyorum….

Belki beklemek bu kadar zor gelen

Varsın zor olsun

Ama gelsin artık!

