Etiketler

, ,

Karanlık olsun, sen bir mum yak. Ben müziği açarım. Duygularımızdan tutup bizi dalgaların içine atacak bir şarkı bulurum ben, sen merak etme. Zaten içimiz dışımız duygu olmuş.

Perdeler kapalı dursun, görmeyelim dışarıda olanları ve kimse de bizi görmesin bu akşam. Yalnız sen ve ben olalım koca dünyada.

Sen yere uzan ben arkana minder getiririm. Ben de dibine sokulacağım. Hazır mısın şişeyi açmaya? Durmadan içelim, şerefe deyip, çinçin deyip, sağlığa deyip içelim arsızca. Şişeler sırasıyla dizilsinler önümüzde keyfimize el pençe beklesinler. Sen de sarhoş ol bu gece benimle. Beni yalnız bırakma, beraber dönsün ağırlaşan başlarımız.

Sonra anlatmaya başlayalım zar zor kurduğumuz cümlelerle geçmişi, uzakları, yakınları, en yakınımızda uzak kaldıklarımızı konuşalım. Ben ağlarsam sen durma devam et, duygusallığımdandır, kadın olmamdan! Sen ağlarsan işte ben sana kıyamam. Sıkıntılar bitince, hayallerimizi yarıştıralım. Ayaklarımı kucağına uzatayım sen de oyna onlarla. Ben tüm hayallerinde yanındayım merak etme.

Sonra birer sigara yakalım, uzun süre bıraktıktan sonra başlamak için ne şahane bir bahanemiz olur. Sen benim ben senin sigarandan içmeye başlayalım. Son sigaraya dek devam edelim böyle. Boğazımız kurusun, sesimiz kısılsın, yorulalım beraber keyif yapmaktan!

Mum erisin, odadaki hava serinlesin, ben üstümüze bir battaniye getiririm. Sabahtan kalma birer poğaça yer, sarılır birbirimize beraberce sızarız…birbirimizin içine!

